تعمیر کولر ابی اوین

تعمیر کولر ابی اوین

تعمیر کولر آبی شامل چه مواردی می شود:

مشکلات رایج کولر ابی

 

بوی بد کولر آبی
بوی بد کولر آبی می تواند دلایل مختلفی مانند کهنگی پوشال ها، باقی ماندن آب در تشتک، استفاده از روغن نامناسب برای سرویس کولر، محل نامناصب نصب کولر آبی و … داشته باشد. برای اینکه بتوانید کولری خوشبو داشته باشید باید سرویس کردن کولر را جدی بگیرید و در کنار آن از چاک کننده هایی مانند شیشه شور و وایتکس استفاده کنید.

خنک نکردن کولر آبی
بسیاری از مشتریان اچارباز از خنک نبودن باد کولر آبی شکایت داشته اند. یکی از دلایل خنک نبودن کولر نبود آب یا کمبود آب در داخل کفی است که اگر این آب از مقدار استاندارد کمتر شود دیگر توان خیس کردن پوشال ها را ندارد. یکی دیگر از دلایل این مشکل می توانید خرابی پمپ آب باشد که فرایند انتقال آب را در کولر بر عهده دارد. اگر پارچه برزنتی کولر هم دچار پارگی شده باشد باد کولر به هدر می رود و به داخل کانال وارد نمی شود.

پوسیدگی و سوراخ شدن کفی کولر آبی
وجود املاح در آب در تماس با بدنه فلزی کولر آبی باعث زنگ زدگی و پوسیدگی کف کولر می شود. راه حل این مشکل عایق کردن کولر آبی است. چندین مدل مختلف برای عایق کردن کفی کولر آبی وجود دارد. اگر مشکل سوراخ شدن کفی کولر با عایق شدن قابل حل نبود باید برای تعویض کفی کولر آبی اقدام کنید.

سوختن پمپ آب کولر آبی
عدم روغن کاری به موقع، گرفتگی در مسیر رسیدن آب به پمپ و کثیف بودن پوشال ها از دلایل مهم سوختن پمپ است. با سرویس به موقع کولر آبی می توانید درون کولر را به خوبی تمیز کنید و همیشه دقت کنید تا واتر پمپ در سبد مخصوص خود قرار گزفته باشد تا جرم و اجسام خارجی وارد آن نشود.

پاره شدن تسمه کولر آبی
بیش از اندازه سفت بستن و یا شل بستن تسمه کولر و همچنین فرسوده شدن آن از عمده دلایل پاره شدن تمسه است. هر زمان صدای نامتعارفی از کولر به گوش رسید در ابتدا تسمه را چک کنید.

تعمیر کولر ابی امامزاده قاسم

سرویس کولر ابی اوین

ناحیه کوهستانی اوین – درکه در شمال غربی تهران. بین طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۸ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۵۴ دقیقه واقع شده‌است. ناحیه مورد نظر به عنوان بخشی از ناحیه کوهستانی البرز مرکزی از شرق به تپه‌های علی‌آباد ولنجک، از غرب به ارتفاعات حصارک، از شمال به ارتفاعات توچال و شاه‌نشین و از جنوب به ناحیه اوین و سعادت آباد محدود می‌گردد.

در سرویس سالانه راه اندازی کولر آبی اگر خرابی خاصی در کار نباشد این موارد بررسی و تنظیم می شود:

 

عویض پوشال کولر
شستشوی بدنه کولر
آب بندی کف کولر
رگلاژ تسمه
چک کردن پمپ کولر آبی
چک کردن الکتروموتور و تنظیم جای آن
چک کردن مسیر باد کولر
تنظیم فلوتر کولر
بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات کولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

تماس با ما